Let us know you agree to cookies We use cookies to provide you with the best possible browsing experience on our website. You can find out more here.
Cookies are small text files that can be used by websites to make a user's experience more efficient. The law states that we can store cookies on your device if they are strictly necessary for the operation of this site. For all other types of cookies we need your permission. This site uses different types of cookies. Some cookies are placed by third party services that appear on our pages.
+Essential
Essential cookies let you move around the website and use essential features such as secure areas. We use Essential cookies to: Remember information that you have entered on web order forms when you visit different pages in a the same session. Balance the overall volume of website visitors between our computer servers. These cookies will not be used to gather information that could be used for marketing or to remember visitor information outside of a single session.
Resolution Used to ensure the correct version of the site is displayed to your device.
Session These cookies allow the website to keep track of the pages you visit, so that you don’t have to repeatedly enter the same information during one session, or on each new visit.
rm-cookies-consent This cookie records a user's cookie consent choices, so the website knows if and how it can use other cookies (for tracking, analytics, etc.) according to the user's preferences.
Cloudflare This Cloudflare cookie shows that you’ve passed a security check (like a CAPTCHA) to prove you're not a bot, so you won’t have to repeat the check each time you visit the site.
Vimeo We use Vimeo to embed videos on our website, and these videos may set essential cookies that ensure secure video playback. These cookies are necessary for the secure operation of the video player and help manage requests and prevent misuse. No additional tracking or analytics cookies are applied via this function.

+Functionality
Functionality cookies enable us to provide enhanced and personalised features on our website. These cookies remember your preferences, ensuring a seamless and tailored browsing experience. Functionality cookies do not track your browsing activity beyond our website and are essential for the proper functioning of specific features. By accepting functionality cookies, you enhance your overall user experience on our site.
Zapier Zapier Chatbots use cookies to enhance your experience, personalise content, analyse traffic and promote Zapier services.

+Analytics and advertising
Advertising cookies track user behaviour across websites to deliver personalised ads. They collect data on interests and interactions, enhancing targeted marketing and campaign effectiveness.
Google Analytics These cookies collect anonymous data on visitor behaviour, including user sessions, sources, and page views, helping us understand our audience and deliver relevant content and ads.

Apply 0 saved job saved jobs View View all
Sales (in Techniek)

CUSTOMER SERVICE CARE B2B

10KR04421
Bergen op Zoom, Nederland
€3938,-
2024-02-08 13:30:09 2024-03-21 10 Select
Feb 08, 2024

Functie omschrijving

In ons volledig nieuwe Customer Service Care Team B2B hebben we de missie om een naadloze, persoonlijke & adequate service te bieden. Eén die een relatie creëert & onderhoudt tussen PMI & onze B2B klanten. Dit bereiken we door sterke teams te bouwen die veelzijdig zijn & als ambassadeurs optreden. Die gepassioneerd zijn over service & business building.

We zijn ervan overtuigd dat ons team zal slagen in deze missie door onze klantgerichte instelling, onze motivatie om de gedurfde visie van een rookvrije toekomst onder ogen te zien, maar ook door onze veerkracht in een dynamisch veranderende omgeving.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Inkomende en uitgaande gesprekken tijdig beheren
  • Inkomende ondersteuning: zorgen voor een hoge klanttevredenheid via telefoon, e-mail en chat (meerdere kanalen) door sterke relaties op te bouwen - de klant centraal stellen. Inkomende service voor alle vragen of verzoeken van B2B-klanten.
  • Outbound Support: informatie/updates verstrekken aan retailers (bijvoorbeeld: ontbrekende bestelling, product...), & follow-ups/call backs, credit management follow-up (mislukte betaling), ...
  • Commerciële focus Outbound: commerciële activiteiten zoals distributieopbouw, promoties, online taken, ...
  • Communicatiescripts volgen bij het behandelen van verschillende onderwerpen
  • Orderbeheer van A tot Z: opvolgen van de bestellingen in het systeem. Bestellingen plaatsen, levering opvolgen en betaling/facturatie opvolgen indien nodig.
  • De behoeften van klanten identificeren, informatie verduidelijken, elk probleem onderzoeken en oplossingen en/of alternatieven bieden.
  • Duurzame relaties opbouwen en klanten betrekken door een stap extra te zetten
  • Voldoen aan persoonlijke/team kwalitatieve en kwantitatieve doelen
  • Regelmatig educatieve seminars bijwonen om kennis en prestatieniveau te verbeteren
  • Alle gesprekken op een begrijpelijke manier bijhouden in onze database
  • Ervoor zorgen dat alle operationele processen worden gevolgd en op de hoogte blijven van alle nieuwe procedures, producten en diensten + Alle toepasselijke wettelijke vereisten naleven
  • Gevoelige gegevens beheren: gegevens bijhouden in database + Alle toepasselijke wettelijke vereisten naleven  


Arbeidsvoorwaarden

  • €3.938,- bruto + 13de maand + vakantiegeld
  • Groepsverzekering (pensioen sparen)
  • 25 dagen wetelijke vakantiedagen + 12,5 ADV dagen
  • 56,38€ / maand bruto als Ziekenfondsbijdrage
  • 80€ netto kostenvergoeding (internet thuis, representatie,...)
  • 251€ bruto maaltijdcompensatie
  • 0,19€ km vergoeding
  • Iphone (mag ook privé gebruikt worden), inclusief abonnement
  • Laptop (enkel werkgerelateerd te gebruiken, niet privé)  


Functie eisen

  • Je bent een natuurlijke snelle leerling (ontwikkelt vaardigheden in korte tijd) & probleemoplosser.
  • Je bent veerkrachtig in een dynamisch veranderende omgeving en hebt een hoge teamgerichtheid.
  • Je kunt de juiste vragen stellen om de situatie of behoeften van klanten te verkennen, te begrijpen en te identificeren en oplossingen te bieden.
  • Je kunt snel uitstekende contacten leggen: opvolgen en contact leggen met B2B-klanten (d.w.z. stem en snelheid matigen om spraak te personaliseren, de manier van spreken van de klant weerspiegelen, enz.
  • Detail- en actiegericht bij het afhandelen van inkomende en uitgaande gesprekken en het opnemen van gegevens o Je bent empathisch ingesteld en hebt een gemotiveerde en positieve houding.


Bedrijfsprofiel

Wist je dat Philip Morris International een revolutionaire bedrijfsverandering ondergaat? We zullen veel meer zijn dan een toonaangevend sigarettenbedrijf. We willen de samenleving veranderen en een betere, rookvrije toekomst bieden. Dankzij de verbeeldingskracht en het doorzettingsvermogen van duizenden mensen bij PMI hebben we rookvrije producten ontwikkeld die betere alternatieven zijn voor sigaretten.

En daar blijft het niet bij. We investeren in een portfolio van innovatieve producten die verder gaan dan nicotine. Dus, of het nu gaat om de ontwikkeling van nieuwe producten, commercialisering, operations, wetenschap, noem maar op, we zetten onze visie elke dag om in realiteit en maken de verandering mogelijk, nu meteen.

Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan om een centrale rol te spelen in ons bedrijf en om de vibe te voelen wanneer jij en het team slagen?

10KR04421
Bergen op Zoom, Nederland
€3938,-

Nick Krijnen

Vestigingsmanager
06 - 2319 3228
Breda

Related jobs

Sales (in Techniek)
PRODUCT ADVISEUR Apply
Nederland, Bergen op Zoom
€2.900,-
Nederland, Bergen op Zoom
€3938,-
Nederland, Bergen op Zoom
€3938,-
Get in touch